Ćwiczenia na biust: Jak ćwiczyć biust osiągając długotrwałe efekty?

ćwiczenia na biust

Jakie ćwiczenia na biust dają efekty? Jakie ćwiczenia na biust pozwolą Ci osiągnąć satysfakcjonujący efekt? Jak robić ćwiczenia na biust, żeby były jak najbardziej efektywne? Wiele kobiet zadaje sobie te pytania dbając o to żeby ich ciało spełniało postawione przez siebie założenia. Ćwiczenia na biust dają dobre efekty, ponieważ treningi siłowe nie wpływają na spalanie tkanki tłuszczowej, nie ma też negatywnego oddziaływania na tkankę łączną w tym rejonie ciała a co za tym idzie, nie może to powodować zmniejszania się piersi. Bieganie połączone z jazdą na rowerze może stanowić dla rozmiaru naszych piersi większe zagrożenie

Ćwiczenia na podniesienie biustu:

  1. Ćwiczenia z hantlami nie tylko pozwalają na wzmacnianie mięśni rąk ale również sprawdzą się jako ćwiczenia na ujędrnienie biustu. Regularność ćwiczeń pozwoli ci na dobre pozbyć się kompleksów. Podczas ćwiczenia na biust nie zapominaj o tym, że plecy zawsze powinny być proste. Dzięki systematycznym ćwiczeniom i utrwaleniu zasady prostych pleców również twój sposób chodzenia zmieni się na lepsze. Wykonaj ćwiczenie na podniesienie biustu: bądź wyprostowana, trzymaj hantle w ręku i wyprostuj je przed sobą. Dłonie muszą być zwrócone do siebie wewnętrzną stroną. Ćwiczenie zacznij od odchylania rąk na zewnątrz, opuszczaj hantle oraz zginaj delikatnie łokcie. Wróć do pozycji, od której zaczynałaś i powtórz ćwiczenie 10 razy.
  2.  Ćwiczenia na macie, tak zwany “superman”. Można je traktować jako ćwiczenia na ujędrnienie biustu, które również pomogą ci zadbać o zdrowy stan twojego kręgosłupa.Połóż się na brzuchu z wyciągniętymi rękami oraz wyprostowanymi, złączonymi nogami. Jednocześnie unieś ręce oraz nogi tak wysoko jak możesz. Unoś nogi i ręce dość wolno a w najwyższym punkcie postaraj się utrzymać swoją pozycję przez ok. 2 sekundy. Następnie wolno opuszczaj ręce i nogi. Ćwiczenie powtórz 15 razy.
  3. “Damskie” pompki. Wykonując to ćwiczenie wzmocnisz ramiona, barki, ręce oraz poprawisz wyraźnie jędrność biustu. Połóż się w pozycji do robienia pompek, natomiast masę ciała rozłóż na dłoniach i kolanach. Dzięki takim sposobie robienia pompek znacznie wzmocnisz klatkę piersiową a niższa masa (niż na dłoniach i stopach) pozwoli Ci na większą ilość powtórzeń. Ćwiczenie wykonaj 10 razy.

ćwiczenia na podniesienie biustuRobiąc ćwiczenia na powiększenie biustu efekty pojawią się już po tygodniu. Pamiętaj o systematyczności swoich ćwiczeń. Wiele kobiet do ćwiczeń używa również kremów ujędrniających biust, które wzmacniają efekty, dzięki naturalnym składnikom. Możesz sama spróbować wykorzystać sok z cebuli dodając miód oraz sproszkowaną kurkumę do zrobienia własnego kremu, który po nałożeniu rano na piersi powinnaś nosić przez ok 24 godziny. Naturalne ekstrakty z soku z cebuli połączone z rozgrzewającym miodem poprawią krążenie w piersiach oraz ich okolicach dzięki czemu wzmocnią efekt ćwiczeń. Inne naturalne preparaty znajdziesz w aptekach. Większość kremów jest bogata w zioła, które naturalnie poprawiają kondycję skóry dzięki czemu nie pojawią ci się na piersiach rozstępy, bądź pomogą krwi na lepsze krążenie w organizmie co ujędrni skórę.

Podsumowując pamiętaj o tym, żeby wyżej wymienione ćwiczenia wykonywać: pierwsze 10 razy, od razu po nim drugie 15 oraz po minucie przerwy trzecie 10 razy. Wykonując ćwiczenia na jędrność biustu regularnie staniesz się bardziej pewna siebie oraz każdego tygodnia będziesz widziała coraz lepsze efekty. Dodatkowo poprawiając kondycję piersi i skóry naturalnymi kremami zachowasz ich jędrność oraz zobaczysz, że stają się wyraźnie większe.

Related Post

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*